נבחרו חברת התעופה והמלון הטובים ביותר בשנת 2016

שדה התעופה הטוב ביותר הוא צ'נגי בסינגפור, המספק סיורים במדינה ללא תשלום לאורחים שמבצעים בו קונקשיין ורוצים להתרשם מהיעד שנחתו בו לשעות ספורות
אבי יעקב 2 Comment on נבחרו חברת התעופה והמלון הטובים ביותר בשנת 2016

בתחום המלונאות זכה בתואר המלון הטוב בעולם Grosvenor House בלונדון המשמש גם את משפחת המלוכה ושומר על סגנון ארוח אנגלי מסורתי • למלון הבוטיק הטוב בעולם נבחר Saxon Hotel בדרום אפריקה, המטפח סביב המלון גן שתוחם באווירת רוגע חדרים מרווחים ובריכה רחבה

שדה התעופה הטוב ביותר הוא צ'נגי בסינגפור, המספק סיורים במדינה ללא תשלום לאורחים שמבצעים בו קונקשיין ורוצים להתרשם מהיעד שנחתו בו לשעות ספורות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טקס פרסי World Travel סיכם את שנת 2016 בתיירות הבינלאומית, בארוע הכריזו על ספקי שרותי התיירות המובילים בקטגוריות שונות של תעופה ומלונאות, גם בתחום הטכנולוגי נבחרו פיתוחים המוזילים את עלות החופשה ומשפרים את החוויה.

לחברת התעופה הטובה ביותר בעולם נבחרה בשנה השמינית ברציפות Etihad Airways , חברת התעופה הלאומית של נסיכות אבו דאבי המציעה לאורחיה טיסה בחדר פרטי במטוס. כל הנוסעים במטוס זוכים ל- WiFi ושקעי חשמל כדי שלא יהיו מנותקים מהעולם במהלך הטיסה.

בקטגוריית חברת תעופה לואו קוסט זכתה אייר אסיה המלזית, חברת הלואו קוסט הגדולה באסיה שמפעילה טיסות ל-88 יעדים ב-25 מדינות.

בתחום המלונאות זכה בתואר המלון הטוב בעולם Grosvenor House בלונדון המשמש גם את משפחת המלוכה ושומר על סגנון ארוח אנגלי מסורתי. למלון הבוטיק הטוב בעולם נבחר Saxon Hotel בדרום אפריקה, המטפח סביב המלון גן עדן צומח שתוחם באווירת רוגע חדרים מרווחים ובריכה רחבה.

אתר הוטלס קומביינד זכה בקטגוריה למציאת מלונות במחירים הזולים ביותר, מתוך מאגר רחב של יעדים ורמות ארוח משתנות. בתחום השכרת רכב בחו"ל זכתה אפליקציית RentalCars המאפשרת השוואת מחירים בייעדים שונים. הפרס על האתר הטוב ביותר שמופעל על ידי לשכת תיירות ממשלתית הוענק לארצות הברית על אתר VisitTheUSA.

שדה התעופה הטוב ביותר הוא צ'נגי בסינגפור, המספק סיורים במדינה ללא תשלום לאורחים שמבצעים בו קונקשיין ורוצים להתרשם מהיעד שנחתו בו לשעות ספורות.

היעד עם פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר לשנת 2017 היא סנט פטרסבורג הבירה הצפונית של רוסיה, שמבצעת השקעות בתשתית התיירות כחלק מההיערכות לארוח משחקי ספורט.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הדבר האמיתי זה העולם הבא ולא העולם הזה!